..

Nu börjar jag tröttna på det här.


Hej då Tahmina
Hej då Victor
Hej då Kevin

Dumma vänner jag har. :(


Har iallafall haft en toppen helg med dans, bastu, alldeles för många snoppar och häng med kyrkfolk. Igår åkte jag och Heidi till Tahmina, såg en fjärdedels film, somnade, och åkte hem.



HAHA ok skulle kanske förklarat det med snopparna lite närmare. Vi var på midnatts sauna på kvällen, jag Tahmina och tre finnar. Kan ju säga att det märktes vilka de ovana svennarna var. :P Iallafall gick ALLA omkring nakna och de tvingade oss egentligen också att klä av oss. Men vi skakade på huvuden och förstod såklart ingen tyska. Därför alldeles för många snoppar gott folk! Men som tur var hade jag inga linser i. MOHAHAHAH

Kommentarer
Postat av: Jenny

alldeles för många snoppar? Var det något du glömde berätta igår eller? :)

2009-12-07 @ 15:25:18
URL: http://ventus.blogg.se/
Postat av: Taaaaaaahmina!

hahahahahahhaha, jag döör! Du maste ju föklara lite närmre pa vad du menar med alldeles för manga snoppar :D

2009-12-07 @ 19:00:19
Postat av: Filip

aswears please ?

2009-12-07 @ 20:12:12
Postat av: Mathilda

Hahahah! Stackars stackars Elina... Tur att du snart kommer hem så du kan få lite fason på ditt liv igen ;)

2009-12-13 @ 13:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0