Ich bin dabei, bist du dabei, sind wir dabei?

Så här är lite random bilder från sista veckan i Düsseldorf!

Glömt att berätta att jag träffade MICHAEL CERA på Papagayo i fredags, helt sinnes!
Han var rätt tråkig tyvärr.. men gör inget för han är så söt! :D hihi




Också från i fredags. Mina älskade omtänksamma flickor från kyrkan och min svenne tahmina! Älskar Papagayo!!
"Elina, if you were blond I would have married you"




Sista kvällen för Kevin med Beata. Kommer sakna den där roliga saken!


Sista kvällen för Salla. :(





Tahmina färgar mitt hår och jag hade supermantel!




Kommer sakna gamla Düsseldorf liksom. Men nu ska jag bara ta tillvara på underbara Habo och bara njuta av att jag har bäst vänner! :D Helt sinnes! Och sen är det Amsterdam med Fanny i januari som gäller! :D

AHHHh, jag är hemma, lyssnar på spotify, fryser om fötterna och mår toppen :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

va? jag fattade inte att du hade träffat den riktiga Michael Cera. Jag trodde det var bara någon som var lik honom! haha. Lucky you!

2009-12-23 @ 17:47:43
URL: http://ventus.blogg.se/
Postat av: Louise

Vem är Michael Cera...?

2009-12-25 @ 00:35:56
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: elina

hahahahahaha!! han som spelar i Juno, men det var bara en som var gräsligt lik honom ;)

2009-12-25 @ 15:38:38
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: christoph

that is NOT michael cera at all!!!!! :O ... I met the real second michael cera on my week in november. i can show you! :P hahahaha

2009-12-26 @ 13:42:05
Postat av: Mathilda

Elina du är verkligen hemma! Helt sjukt xD

På tal om skådespelare... fick du det där sms:et jag skrev och berättade att jag träffat Ron Wesley på ICA? Hahaha! Stackars liten. Han blev nog lite rädd när jag vände mig om och finurligt granskade honom...

2009-12-27 @ 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0