If you hate the taste of wine. Why do you drink it till you're blind?

Jag träffade Bälls som jag inte träffat på länge så länge,
hon presenterade mig för en låt av underbara Bright eyes som är helt fruktansvärd
"Army In The White Coat". Kan inte sluta lyssna.

Min vän Yvonne som jag känt sedan jag flyttade min rumpa till Habos skog bjöd mig ut till stan igår och det var trevligt. Kände mig som en gammal söt tant där vi satt, fikade och pratade gamla minnen. På kvällen åkte jag med mina missionare till unite i pingstkyrkan och shoppade på second hand? Predikan var riktigt tänkärd också.

Det är konstigt egentligen, man förstår inte riktigt vad man har innan man verkligen är ifrån det. Jag är så tacksam för att jag får ha fina människor runt omkring mig som verkligen lyssnar och tar sig tid.

Gott nytt år folk. Och ett stort grattis till Anna (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0