deutsch, höhö toll

Jag fick choklad för alla som väntat otåligt,
och duschkräm, nagellack och smörjhandsmedel :D
Danke Jenny!

Fresten, dansen i skolan var mysig. Vi hoppar sådär balletaktigt. yeah

Jag fick tid över efter skolan pga inställd tyska, ]Weeeeeeiiee[
För alla som undrar så jobbar jag efter skolan varje fredag.
Så en inställd lektion, betyder inte så mkt egentligen
Men jag gick till favvoplatsen. och fotade med mobilen som alltid. ulalala

    
   Summer           und           "Winter"




Heute abend var jag med mitt gamla gäng jao.

Becka var mysig:
"Mina har inte växt på åratal"

och de firade mej med att giva mig te. Jag skulle ta mig i kragen och bli vuxen sa dem. :o
Påtal om vuxen, en herre har visst blivit stor idag.
Grattis Chrizze Brizze Tha Man :D


Jag såg idol daniel på stan. status till mig



Förresten Sara, jag gjorde något hemskt igår..
Mina band är bortklippta :,(


Kommentarer
Postat av: christoph

eigentlich heißt es "Sommer und Winter", nicht "Summer
und Winter" HAHAHAHAHA

2008-01-12 @ 00:31:03
Postat av: christoph

why should i??? just because you want me too??? :p
well....i don't wanna be mean elina, but actually it isn't "summer" it is "Sommer" in german. i am really sorry to say that, but...yeah sorry again...
....(i don't wanna say it but i have no other choice)...you are good at german ;)

2008-01-12 @ 00:35:19
Postat av: rebecka

haha dina band e bortklippta...av mej

2008-01-12 @ 17:08:22
Postat av: Sara

WHOOOOOOOOOT
ÄR DIN BAND BORTA? DIN BAJSBAJSBAJS! xD
Men jag älskar dej ändå =)

2008-01-14 @ 16:24:10
URL: http://saraNQ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0