sol

Jag stannade kvar i sängen hela morgonen och läste Per Nilssons bok - Baklängeslivet. Jag hade glömt hur värt den mannen skriver! :)

Igar var annars en väldigt fin dag. Jag mötte upp Fanny och vi vandrade iväg pa loppis. Ett linne, en tröja och en portmonä rikare och 3,5 euro fattigare drog jag mig där ifran. Vi mötte upp Liam och Amy och myste i solen med mat. Nagon, läs jag, fick idén att aka till slottet Benrath och ta en glass där. Vilket tog lite si sa där mer tid en vad det borde. Vi fick hoppa runt mellan tag och bussar hela tiden. När vi statt och väntat mitt ute i ingenstans i lite för manga minuter bestämde sig Liam sig för att han var törstig och klart som sjutton att bussen fick för sig att komma just när han var borta. Inte sag han när jag stod och vinkade som en galning heller. Buss missad. Efter ett tag kom vi dit iallafall och det var sjukt fint, ett rosa slott och glass, solen mitt pa himmlen och fötterna doppade i vatten utan fiskar.

Helt klart mys!







Kommentarer
Postat av: Jenny

uppdatering tack!

2010-05-06 @ 20:12:40
URL: http://ventus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0