dag 2

Har idag gått klart min andra "riktiga" dag på högskolan. Mycket tid nu i början läggs på att vi i klassen ska lära känna varandra. Vet inte hur många gånger jag har presenterat mig, tillslut blev det så kortfattat som man bara kunde. "Hej, jag är Elina, 19 år, från Habo, var i Tyskland ett år."

Imorgon är insparks-sittningen då man ska klä ut sig till temat "avdankade kändisar". Det ska bli sjuktnajs, med god mat bra sällskap och spex. Men mest ser jag faktiskt fram emot att få börja på riktigt i skolan nu! Att verkligen få lära sig någonting, framför allt att få lite bättre uppfattning om hur vi skumma människor fungerar ;)

Tja då











Kommentarer
Postat av: Mathilda

Får man fråga vad du klädde ut dig till?

2010-09-05 @ 15:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0