...

Jag tar mig visst aldrig tid att skriva här. De sista veckorna har varit bade dunderbra och hemska. Rakade ut för nagon slags magsjuka och tog pa mig en hemsk förkylning. Men samtidigt har jag hunnit med att njuta av det fina vädret utmed Rhein, "ga vilse" i Tyskland, aka till grannstaden och köpa choklad, en helkväll i sauna och bara mysa runt med människorna här. Det underbara vädret vi hade för nagra dagar sedan är dock borta, kvar är graa moln, regn och kyla. Vilket kan bero pa att tre av mina vänner aker hem denna manaden.. Sandra imorgon, Amy nästa vecka och Fanny nästnästa. Salla, en gammal au pair fran Finland, var och hälsade pa iallafall och det var härligt att se henne igen!

Hämtad kommer jag att bli den 28:onde juni, sa ses gör vi i början av augusti i Svealand! Min gästmamma fick mig igar att inse att det bara är sju veckor dit. Sa snart ses vi! :)


Kommentarer
Postat av: Tahmina

blev det inte lite fel där? ses vi inte i början av juli och inte augusti? eller vad ska du göra en hel månad? haha

2010-05-08 @ 10:34:49
Postat av: christoph

haha, i agree with tahmina! :P

2010-05-08 @ 14:31:20
Postat av: christoph

haha. i agree with tahmina! :P ;D

2010-05-08 @ 14:32:18
Postat av: Jenny

yeeey!

2010-05-09 @ 11:57:00
URL: http://ventus.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ja, nu är det bäst för dig att du skrivit fel. Mitt hjärta sjönk en decimeter när jag läste det där om augusti... För visst är det fel va? :S

2010-05-09 @ 21:08:31
Postat av: elina

Saklart menar jag juli! Jag skojar bara lite med er ;) haha! SAKNAR ER DUMMA BARN! <3

2010-05-10 @ 18:42:27
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: Mathilda

DU kan va et dumt barn! Skrämma oss på det där viset! Jisses amalia... xD

2010-05-14 @ 00:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0