people leaving

För att citera till en sang jag skrev i mina tidigare ar snart börjar jag grata, snart är det dax, min kompis ska flytta, nagon annanstans. (Den roliga historien med den här laten är att min yngsta bror har växt upp med mej och mamma som gar runt och sjunger pa den och trott att det har varit en riktig radiohit. Han sjöng den när de spelade Sa ska det lata i skolan och ingen fattade saklart vilken lat han menade. Hur kul som helst :))

Iallafall sa akte Fanny igar, och det var svinjobbigt.. Men all lycka till till dej tösen, jag saknar dej redan!!!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad jobbigt för dig. Jag vet hur det känns när alla ens kompisar åker bort! Men snart är du hemma igen :) saknar dig <3

2010-05-21 @ 09:54:26
URL: http://ventus.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Känner att jag vill skriva något, men vet inte riktigt vad. Ibland vill inte orden komma fram på tungan och just nu känner jag att jag inte riktigt kan trösta dig som jag vill. Hade jag varit hos dig hade du fått en stooor kram, men jag kramar dig i mina tankar istället.

2010-05-25 @ 13:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0