socionom!?

Nu har jag verkligen kommit in i skolan känner jag. Helt plötsligt gick det upp ett ljus för mig att vi har hur mycket som helst framför oss. Dagarna är intressanta men intensiva. Vi har studiegrupper där diskussioner om socialt arbete haglar. Vi har kommungrupper, med vilken vi ska bekanta oss med en kommun och ta reda på hur det sociala arbetet där är uppbyggt. Dessutom är det framöver en tenta som menar att man ska ha läst ett x antal böcker. Men så sjukt intressant är det och jag trivs som fisken i vattnet. Massa nya underbara människor att lära känna och framför allt att lära känna sig själv ännu lite bättre!

Det här klädde vi ut oss till på insparks-sittningen. Hoppas ni förstår vilka vi var ;) haha


Kommentarer
Postat av: Jenny

va? jag ser ingen skillnad på dig...du brukar väl se ut så? :D

2010-09-14 @ 10:59:29
URL: http://jennys.weblog.com
Postat av: Ellen

ABBA!? Och Jenny, inte brukar väl Elina ha skägg...? Eller!?



Btw, så var det väldigt länge sen man såg dig Elina! Hoppas allt är bra :)

2010-09-14 @ 15:08:37
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0