En vecka

Tjoooo!
En vecka har redan sprungit iväg, känns som jag har varit här en evighet dock. Veckan har mest spenderats med att träffa de andra utbytesstudenterna och se omgivningen. Idag har vi fått en ordentlig genomgång på hur skolans databas fungerar och hur vi kan hitta våra personliga scheman. Jag ska under dessa fyra månader läsa 13 kurser och har under vissa dagar skola från 8.00 på morgonen till 18.00 på kvällen. Ska nämnas att det är skola ungefär varje veckodag OCH att vi här har obligatorisk närvaro på alla lektioner. Känner att det komemr bli rätt tufft! :P Utöver socialt arbete ska jag också läsa en tyska kurs, vilket jag verkligen ser fram emot!

Livet flyter på rätt bra här nere än så länge, ikväll ska det vara någon pub crawl och på söndag ska vi få åka skidor! Har idag dessutom blivit spådd utifrån mina handlinjer. Jag kommer att leva ett långt och hälsosamt liv och resa mycket. Dock gick det visst inte att få fram om jag ska få två döttrar eller inga.. humm ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0