Landlord

Idag har det varit en riktigt bra dag. Gick och la mig strax efter åtta igår för att vakna vid nio imorse. Efter en god frukost drog sig jag och Sara ut på upptäcksfärdspromenad. Enbart några minuter från vår lägenhet var utsikten gudomlig!

Vid lunch tog vi sällskap av en tjej i samma lägenhetshus som vi bor i samt hennes pojkvän. Vi åt något typiskt österisiskt som egentligen var typ makaroner med ost och rostad lök till. Låter kanske inte så gott men det var det minsann.

Efter att ha letat saker och restauranger i Dornbirn två dagar i rad kan jag konstatera att centrumet i Dornbirn är.. låt oss säga inte så stort. Men förhoppningsvis ska det väl lösa sig ändå!

Ikväll hade vi möte med "landlord", hur läskigt låter inte det? Det var det inte, mest bara trevligt att träffa några av de andra studenterna. På vägen hem från detta möta gick jag och Sara till Lidl för att handla mat som inte var lika dyr som den maten vi handlade igår. Vilket inte är så svårt, för igår var maten.. dyyyyyyyyyyyr! Lidl ägde, surt bara att gå en halvtimme med en massa varor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0